Versoepelingen 25 september; niet meer reserveren!

Nieuws

Versoepelingen 25 september; niet meer reserveren!

Banenzwemmen - ontspannen - header nieuw.jpg

(bijna) Terug naar van ouds!

Het kabinet heeft op dinsdag 14 september na anderhalf jaar coronacrisis versoepelingen aangekondigd! Wat betekent dit voor jouw bezoek?

Geen 1,5 meter afstand

De 1,5-meter-maatregel wordt afgeschaft; dat betekent dat het aantal bezoekers dat in onze accommodaties toegelaten mag worden niet langer beperkt is. Hiermee vervalt het reserveren voor een bezoek aan het zwembad. Ook kunnen de kleedkamers bij aanvang van de zwemlessen weer worden gebruikt. Je hoeft je zoon of dochter dus niet meer bij het poortje af te geven.

Dit is goed nieuws! Heb je zin om te zwemmen? Loop gewoon binnen met je abonnement, badenkaart of haal een los ticket bij onze receptie.

Horeca

De horeca is opgedeeld in twee ruimtes. 1 ruimte met horeca functie en 1 ruimte met “niet horeca functie”. Voor het nuttigen van het bestelde eten of drinken in de ruimte met horeca functie is een Corona Toegangsbewijs (CTB) verplicht, je kan je QR code aan de bar scannen. Voor consumpties in de “niet horeca functie ruimte” of op de tribunes en terras is geen CTB verplicht en kan je gewoon zoals normaal je bestelling ophalen aan het afhaalpunt aan de bar.

Kom je na het bewegen nog gezellig een drankje doen in onze horeca? Gezellig! Wij zijn open tot uiterlijk 00:00 uur in verband met de coronamaatregelen, blijf dus niet te lang hangen in de kleedkamer.

Algemene adviezen

Naast de bovenstaande maatregelen gelden nog steeds de algemene adviezen:

  • Geef elkaar de ruimte: 1,5 meter afstand is veilig, niet verplicht;
  • Was je handen;
  • Blijf thuis bij klachten en laat je testen;
  • Schud geen handen;
  • Zorg voor voldoende frisse lucht;
  • Doe een (zelf)test als jij je begeeft onder grotere groepen mensen.

Tot snel in onze accommodatie(s)!

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.